Aanmelden
Nog niet geregistreerd? Klik hier om te registreren...
Nog niet geregistreerd? Klik hier om te registreren...
Kennisbank
- MaikelVE Group
- Kennisbank
- Meest gestelde vragen
- Online backup en cloud opslag
- Wanneer kan ik mijn abbonement opzeggen?
Categorieën
Categorieën
Wanneer kan ik mijn abbonement opzeggen?
Bij ons zit je niet vast aan een minimale contractduur of opzegtermijn. Je kunt jou online backup pakket maandelijks opzeggen.
Was dit antwoord nuttig?
Lees ook
Waarom werkt mijn subdomein niet meer? mijnnaam.anatra.nl
Om veiligheidsredenen hebben wij de domeinnaam voor subdomeinen veranderd van .nl naar .eu. Als u...
Manage Backup scherm op mijn Mac is blank en ik kan geen mappen selecteren voor online backup
Via Control Panel > Language and Region van uw Mac voeg het Engelse taal toe aan de lijst van...
Kan ik mijn huidige subdomein laten wijzigen?
Ja. Je kunt jou subdomein laten veranderen door een ticket te maken via onze support...
Waarom wordt ik gevraagd naar mijn Mac-wachtwoord tijdens de installatie?
We installeren twee tools die worden uitgevoerd als root en dit vereisen je Mac wachtwoord....
Waar kan ik Anatra Restore Software downloaden?
U kunt het Anatra Restore Software downloaden via uw Web Portal. In het welkom email heeft u...